خوش اومدین...
نوشته شده توسط : مامان نازنین

 

 

 

سلام به همه دوستای خوبمون   خیلی خوش اومدین به خونه جدیدمون همونطور که میدونید چند وقتی تو بلاگفا رمزی مینوشتیم که احساس راحتی نمیکردیم و برامون خوشایند نبود   در ضمن مطالب ادامه مطلبمون هم میپرید و باید دوباره ثبت میکردم   پنجشنبه هم کلی مطلب نوشتم و تا میخواستم ثبت کنم با اینکه دکمه ذخیره رو زده بودم ولی همش پرید و ذخیره نشده بود جمعه هم نوشتم ولی بازم پرید و تصمیم گرفتم اسباب کشی کنیم ولی فکر نمیکردم به این زودیها بشه از اونجایی که عزمم جزم بود امروز بعد از ظهر یه کامنت تبلیغاتی داشتم و با ماهترین آشنا شدم   و طی یک عملیات انتحاری ظرف سه ساعت آرشیو و لینکها و...رو به اینجا منتقل کردم 

 

یه چیز جالب اینکه آدرس مدیریتی و وبلاگش فرق میکنه مثلا تو بلاگفا یا پرشین با همین آدرس وارد قسمت مدیریتی میشی ولی اینجا آدرس مدیریتیش ماهترین و آدرس وبش لوکس بلاگه قسمت مدیریتیش مثل بلاگفاس و به اندازه پرشین دلگیر نیست  در ضمن امکانات زیادی داره و تبادل لینکش اتوماتیکه  به این صورت که اگه کسی بخواد تبادل لینک کنه اول اون باید آدرس و عنوان وبت رو لینک کنه بعد به طور اتوماتیک تو وبلاگت ثبت میشه خیلی جالبه نه

 

حالاااااااااااا شما دوستای عزیز لطف کنید و این آدرس ما رو هم لینک کنید چون بلاگفا دیگه آپ نمیشه

 

ایشالله به زودی با خبرهای خوب و خوشحال کننده برمیگردم  دعا کنید اتفاق خوبه که منتظرشم بیفته تا شما هم خوشحال بشین

بعدا نوشت: این سومین باریه که رنگ فونتها رو عوض کردم ولی نمیدونم چرا بعضی دوستان نمیتونن بخونن

امیدوارم الان مشکلی نداشته باشید





:: بازدید از این مطلب : 656
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
یکی از اهالی در تاریخ : 1389/10/26/0 - - گفته است :
سلام عزیزم. اینجا خیلی خوشگل شده
رنگ فونت ها هم عالیه

/weblog/file/img/m.jpg
مامان امیررضا در تاریخ : 1389/10/25/6 - - گفته است :
چرا نمی آپی خانمی . خونتو عوض کردی خیالت راحت شد

/commenting/avatars/avatar01.jpg
ساغر 1دختر ورنا در تاریخ : 1389/10/24/5 - - گفته است :
سلاااااااااااااااااااام

خونه ی نو مبارک

منم که مهمون همیشگی هستم

/weblog/file/img/m.jpg
ساغر 1دختر ورنا در تاریخ : 1389/10/24/5 - - گفته است :
سلاااااااااااااااااااام
خونه ی نو مبارک
منم که مهمون همیشگی هستم

/weblog/file/img/m.jpg
sama در تاریخ : 1389/10/23/4 - - گفته است :
خونه جديد مبارك.

/weblog/file/img/m.jpg
نسرین در تاریخ : 1389/10/23/4 - - گفته است :
سلام مامانی مهربون
خونه نو مبارک
فاطمه جونو ببوس

/commenting/avatars/avatar05.jpg
مامان پاتمه در تاریخ : 1389/10/23/4 - - گفته است :
سلاااااااااااام عزیزم چیقده دلم برات تنگ شده بود.

بدو بدو این گلا رو از دستم بگیر

منزل نو مبارک

کلی سوال دارم در مورد نحوه انتقال آرشیوتون

آخه منم روزی که با مشکل آپلود عکس مواجه شدم تو همین سرویس یه وبلاگ ساختم ولی برای انتقال مطالب فقط اونایی رو انتقال میداد که تو صفحه اول وبلاگم بود اینه که بی خیالش شدم و الان یه آدرس اینجا دارم که بی استفاده است!

راستی از راهنمایی هات ممنونم نمیدونم چی کار کنم برو خوصصی جیگری


/weblog/file/img/m.jpg
حنا در تاریخ : 1389/10/21/2 - - گفته است :
خونه جدیدتون مبارککککککککککککککک
امیدوارم پربشه از خاطرات زیبا و شیرین و بیاد ماندنی
منتظر خبر خوشت می مونم

/commenting/avatars/avatar10.jpg
مامان هانیا در تاریخ : 1389/10/21/2 - - گفته است :
سلام سلام. به به ! منزل نو مبارک! ایشالا اینجا هم اتفاقات خوب بخونیم همیشه!

/weblog/file/img/m.jpg
مامان امیر عباس در تاریخ : 1389/10/21/2 - - گفته است :
سلام.خونه نو مبارک .فقط من نتونستم متنتون رو بخونم چون رنگ نوشته هاتون خیلی روشن بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: